1. პროექტის სახელწოდება: საუკეთესო ვარიანტის არჩევა.
2. პროექტის მთავარი იდეა ( ღემა) 1-2 წინადადებით: მთაში ტურისტული ლაშქრობა, დაგეგმილზე ხანგრძლივი აღმოჩნდა და გვსურს რკინიგზის სადგურში, რაც შეიძლება სწრაფად მოვხვდეთ, განვიხილავთ შემთხვევებს – ფეხით გავეშუროთ სადგურისკენ თუ გამოვიძახოთ ტაქსი. აქედან უნდა შევარჩიოთ უკეთესი ვარიანტი.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება.
4.პროექტის მიზნები :მოსწავლეები გაიწაფებიან მოძრაობის ფორმულების გამოყენებაში,მოსწავლეს გამოუმუშავდეს სპეციალური სიტუაციის გარკვევის უნარი,არსებული ვარიანტიდან შეძლოს უკეთესი ვარიანტის შერჩევა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 14 წ.
6. ვადები/ ხანგრძლივობა: ორი კვირა.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაიწაფებიან მოძრაობის ფორმულების გამოყენებაში და გამოუმუშავდებათ დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარ–ჩვევები.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი; კალკულატორი.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): 1.მოსწავლეები ანგარიშობენ სადგურამდე ფეხით წასვლის შემთხვევაში საჭირო დროს.
2.ანგარიშობენ ტაქსისთვის საჭირო დროს მისი მოზრაობის ,სიჩქარის და მანძილის გათვალისწინებით.
3.ირჩევენ უკეთეს ვარიანტს.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მათემატიკა ,ი.ს.ტ. ფიზკულტურა.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):იზა თეთვაძე.
12.ხელმძღვენელის ელ.ფოსტა:izatetvadze@gmail.com
13პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: izatetvadze.blogspot.com
.
2. პროექტის მთავარი იდეა ( ღემა) 1-2 წინადადებით: მთაში ტურისტული ლაშქრობა, დაგეგმილზე ხანგრძლივი აღმოჩნდა და გვსურს რკინიგზის სადგურში, რაც შეიძლება სწრაფად მოვხვდეთ, განვიხილავთ შემთხვევებს – ფეხით გავეშუროთ სადგურისკენ თუ გამოვიძახოთ ტაქსი. აქედან უნდა შევარჩიოთ უკეთესი ვარიანტი.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება.
4.პროექტის მიზნები :მოსწავლეები გაიწაფებიან მოძრაობის ფორმულების გამოყენებაში,მოსწავლეს გამოუმუშავდეს სპეციალური სიტუაციის გარკვევის უნარი,არსებული ვარიანტიდან შეძლოს უკეთესი ვარიანტის შერჩევა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 14 წ.
6. ვადები/ ხანგრძლივობა: ორი კვირა.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაიწაფებიან მოძრაობის ფორმულების გამოყენებაში და გამოუმუშავდებათ დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარ–ჩვევები.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი; კალკულატორი.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): 1.მოსწავლეები ანგარიშობენ სადგურამდე ფეხით წასვლის შემთხვევაში საჭირო დროს.
2.ანგარიშობენ ტაქსისთვის საჭირო დროს მისი მოზრაობის ,სიჩქარის და მანძილის გათვალისწინებით.
3.ირჩევენ უკეთეს ვარიანტს.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მათემატიკა ,ი.ს.ტ. ფიზკულტურა.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):იზა თეთვაძე.
12.ხელმძღვენელის ელ.ფოსტა:izatetvadze@gmail.com
13პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: izatetvadze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment